Aktualizované: GDS 2014 v Prahe

Ahojte, práve sa nachádzam na Game Developers Session v Prahe, kde sa snažím chodiť na väčšinu prednášok, aby som vás mohla informovať o všetkom, čo sa tu deje :) Dúfam, že sa vám tento pravidelne aktualizovaný článok bude páčiť a že sa možno budúci rok uvidíme naživo :)

 

Výzvy v designu serious games: jak propojit zábavný gameplay a smysluplné sdělení vaší “serious” hry? (9:30 – 10:25)

 

thiswarofmine

11bit Studios (áno, tvorcovia hry This War of Mine, o ktorej som písala nedávno :)), priišli porozprávať o tom, ako pristupovali k dizajnu takejto vážnej témy a tak trochu “inej” vojnovej hry. Na prednášku som strašne meškala, lebo vstávanie po party je ťažké, ale niečo som predsa len zachytila. Nápad na hru pochádza od brata prednášajúceho (Pawel Miechowski), ktorý čítal o emotívnych zážitkoch reálneho vojaka a chcel poňať tematiku práve z takéhoto uhla. Developer tiež prezradil, že hra obsahuje náhodné prvky (randomness), napr. pri dĺžke vojny, pri útokoch banditov a aj na iných miestach. Hra je vonku iba od včera (14. 11. 2014) a momentálne je druhá najpredávanejšia hra na Steame, takže good job devs! Určite si to teraz zahrám ešte radšej, lebo mňa ľahko zoberie osobná skúsenosť s developerom a jeho víziou. Pawel prezradil, že do budúcna možno zvážia použitie hry na edukačné účely (predsa len, vojna, psychológia,…) a viac som bohužiaľ nepočula, lebo v tejto chvíli sa prednáška skončila a riadne som oľutovala, že som išla spať tak neskoro :( Zajtra už nezaspím!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+